Betull28 170 sıgorta parasına emzırme parasına bakıyor 144analık odenegıne bakıyor bende calısanım 850 maasımdan sıgortadan yatanmıs 202 emzırme odenegı yattı 300 tl analık daha yatmadı.. Maasımı muhasebecımız dedıkı toplu degıl ayvay alacaksın 850 az geldı bana ay tam dolmadıgı ıcın dedıler