Blgnrb rotarix 3 gün ateş yapmıştı bizde. Bir kaç arkadaşımın bebeğinde ateş olmadı ama ishal oldu. Öncesinde ilaç vermemiştik. Aynı zamanda nimenrix yapılmıştı. Bexsero ilk dozu 7. ayda yapıldı, aşı yapılır yapılmaz hastanede ateş düşürücü verdiler, 4 saat sonra tekrar vermemizi söylemişti doktorumuz. İçinizi ferah tutmaya çalışın çünkü tüm bu yan etkiler her bebekte farklı oluyor 🙏🏻