Gmzdgs Serzeyy ben suan kullanıyorum süt artırıyor ama bestlak da kullandım daha uygun dye bide bunu deneyeyim dedim bestlak daha iyi ona tekrar dönem canım daha çok süt yapıyordu bestlak
Senazrahmet Serzeyy ben gördüm hemde iki şişe bitirdim diyebilirim 😄 özellikle uyumadan önce içip yatınca asırı süt yapıyodu ama size tavsiyem her sey beyinde bitiyor kesinlikle azalır demeyin aksine kendinizi motive edin bol su için 🤗
Fasulyeninannesi Serzeyy ben kullandım biraz arttı ama mantıklı değil damla sayısı fazla büyük almama rağmen bir haftada bitti
Gmzdgs Serzeyy rezene devamlı kullanıyorum zaten canm damlayı suya karıştırıp içiyorsun onun dısında bişey yapmadım kötü olan 20 damla diyo ama sayamıyosun çok hızlı akıyo göz kararı ayarlanan lazım
Gulap-1234 Gmzdgs zaten bi damladan 20damlaya kadar bi saniyede düşüyor mübarek gerçekten gam açıyorum biir diyorum üç demeden 20diyorum😂😂
asrinsmom Bebeğim şuan 6 aylık ilk bir kaç bende kullanmıştım ve gayet memnun kaldım gerçekten faydası oluyor.
attbianne Sezeryan sonrası kullandım bebeğim yoğun bakıma yatinca emziremedigim için inmemisti onu kullandım sütümü indirdi çoğalttı ama 1 hafta sonra etkisi geciyo emzirme yada sagmayla daha çok cogaliyo
Serzeyy attbianne bebegim emiyor şükür ama azaldığını hissediyorum sütümün, kakasini yapıyor ama çisli bez çok almıyorum dolu bi şekilde aranıyor devamlı memeyide. Galactago kullanıp sürekli emzirmek ise yarat belki de
attbianne Serzeyy galaktago kuruyemiş hurmada yedim su içtim galaktagoyu meyvesuyuna veya suya katıp iciyodum
asrinsmom Serzeyy evet bir bardak suyun içine 15 damla damlatıp günde 3 kez içiyorsunuz. Hatta bir süre sonra ben günde teke düşürüp sonrada bırakmıştım