Rengin yemek yeme konusunda bir tuk daha iyiyiz sizin bebeğinize göre. Ama eskisi gibi uğraştırmadan yemiyor. Kendi kendine yiyen bir bebek normalde. Ama artık ağzı dışında her yere giriyor o yemekler. İnat ediyor, bağırıyor. Ben eşim dışında yalnız bakıyorum bebeğime. Yaşadığım şehirde bebeğime bakabilecek kimse yok. İlk hunimi başıma taktım, ikinci kat huniyi çıkmaya hazırlanıyorum🤣