Bizde 2 gün önce 5 aylık olduk. Bizimkide öyle bir gün yapıyor bir gün yapmıyor. Bazen günde 2 kere yapıyor. Eğer kakasını yaptığında kabızlık yoksa kan yoksa bence endişelenme. Sonuçta gün gün hem sindirim sistemi hem boşaltım sistemi gelişiyor böyle değişikliklerin olması normal.