AlyaaSu merasafeymendilek bende olmuştum ve çok kötü bir durum antibiyotik vermişti doktor anca öyle geçmişti en etkili yöntem emzirmek bol bol emzir emerse demişti Rabbim hiçbir anneye yaşatmasın inşallah
Deletedmom7 merasafeymendilek ilaç kullanmak yerine önce sıcak kompres yap ovala iyice sınra sütünü sağ . Sağdığın sütü bebeğine ver fazlasını buzlupa at sütün çok geliyorsa iki saate bir sağ .
Hunilianne merasafeymendilek bebeğini yatır üzerine eğilip emzir. Veya ters emzirme yap cidden ise yaratacak
Sibelgokhan merasafeymendilek bol bol emzir .ilik dus al. Göğüslerine masaj yap. Bende oldum ve antibiotik vermedi doktorun.bu tavsiyelerde bulunmuştu, öyle iyileştim. Sütünü sürekli sag
merasafeymendilek Deletedmom7 inan dünden beri yapmadığım kalmadı hepsini yaptım ama ateş var sürekli
AlyaaSu merasafeymendilek ismini bilmiyorum canım haptı ne yaptıysam geçmemişti hastaneye gittim sağdırdım sıcak havlu koydum duşta ben sağmaya çalıştım bana mısın demedi ateşim 39 buçuktu gece resmen titreme geliyordu en sonunda genel cerraha gittim antibiyotiği kullan geçmezse iltihabı enjeksiyonla çekeriz demişti şükür geçmişti ama sütüm kesilmişti tek göğsümde sen bol bol emzir emerse
Mora @merasafeymendilek Allah yardımcın olsun, bende iki defa oldum ölüm gibi. Tek çözüm sağmak emzir güzelce sonra pompa ile sağ benim manuel vardı işe yaramadı elektrikli alınca kurtardım ☹️
merasafeymendilek AlyaaSu ben emzirmeye calışıyo Rum cok cok acıyor ama emzirmeye calışıyo Rum sadece genel cerrah mı yazar ilacı aile hekimi yazmaz mı acaba bizim burada virüsten dolayı hastane sıkıntılı devlet sadece 1 tane var o randevu al alabilirsen
merasafeymendilek AlyaaSu antibiyotik hangisini verdi size bende infex var dogumda da vermişti doktor acaba kullansam sonuçta yeni dogum yaptığımda da kullndım
AlyaaSu merasafeymendilek doğrudur dayanılmaz bir ağrısı var sen yinede sağlık ocağına git yazar belki doktor konuyu izah edersen
AlyaaSu merasafeymendilek sıcak suya havluyu batır sık ve göğsüne koy biraz dayanması zor ama azda olsa ağrını alır, inşallah yazar geçmiş olsun
Nisarabia27 Canım ben eczacıyım kafanıza göre antibiyotik almayın bebeğinizde çok küçük henüz Mutlaka bir genel cerraha görünün derim ciddi bir durum aslında o mastit
AlyaaSu Nisarabia27 bana genel cerrah yazmıştı onun bulunduğu hastane biraz sıkıntılıymış acaba aile hekimindeki doktorun bilgisi olmaz mı çünkü antibiyotik kullanmadan geçmez demişti doktor
AlyaaSu Nisarabia27 bencede sorsun çünkü ben önce acile sonra genel cerraha gitmiştim zaten baktı sonra ultrason istedi