_Yenianne_ ilk 15 gün bagırsak kıvrımları oluşmamış oluyor bebek içtiğini direk çıkarıyor gaz oluşumu bu yüzden çok mümkün değil.
Ağlama sebebi daha farklı bir şey olabilir.
Ağlama tınısı ve çıkardığı sesleri iyi analiz ederseniz herşeyde farklı bir vurgu olduğunu farkedebilirsiniz. Böylece neden ağladığını çözebilirsiniz.
15 gün sonra da gerçekten gaz sorunu olması durumunda gaz masajı yapılarak rahatlaması sağlanabilir ayrıca doktor onayı ile gaz damlası verilebilir