Kubrakya bizde 5aya yaklastik canim ayni sorunu yasiyorum gun icinde uyuyup uyandiginda hemen ayilmadan emzirevildigim.kadar emziriyorum heoten uyaninca asla tutmuyordu bu sekilde cok Şükür uavas yavas basladi yine emmeye ve bizimde asla sma aptamil vs yemedi kaşık mamalardan aldim onu ara sira veriyorum yiyo 4.aya ozel kasik mamalara bakabilirsiniz