Ayse_alya irmc ben günde 2 defa içiyordum ama bebeğim ek gıdaya alışsın diye kestim çünkü emip hiç bir şey yemiyor sütüm azalmadı ama bence çok iyi bi çay 👏🏻
sempatiksebek sıcak mı ılık mı ılık diye duymuştum bide kilo oluyor mu baya şekerlide@Merveceeee#5354894
Ayse_alya sempatiksebek sabah akşam içtim ılık içtim genelde ama malum bebeklerden bazen fırsat olmuyor soğuk içtiğimde oldu 😊
Polio irmc ben birkaç gün gunde 1 bardak içtim. %95 şekerden oluşuyor. Kilo almamak icin biraktim. Jokerde multimalt var. Doğal o daha cok ise yaradı. Tabi bir de bol su.
Sesem 2 kere içiyorum işe yaramayacağını düşünüp bütün gece sağmadım kendimi sabah inanılmaz bir meme ağrısıyla uyandım ondan beri inanırım etkisine 😇