Alpkusunannesi Kızlar merhaba aramızda ki sağlıkçı arkadaşlara bir sorum olacak bu aciller de çekilen tomografiler den virüs kapma olasılığımız nedir ?
Sinem26 Alpkusunannesi valla bende korka korka beyın mrına gırdım bır ay once cok sukur kapmadım ama cok korkmustum
attbianne Tabi kar zarar oranına göre bu işler hayatı bı sıkıntınız varsa tomografi ye ona göre doktor yonlendirir
Alpkusunannesi attbianne hiç biryerle temas kurmadım ellerimde eldiven ve iki maskem vardı rabbim korusun inşallah 🤲🏻