Busepnr1 Merhabalar oğlumu normal doğumla doğuralı 10 ay oldu. Zor bi doğum yaşadım. 1 aydır özel bölgem ve popo arasındaki boşlukta şişlik var bazen ağrılı oluyor. Sebebini bilmiyorum başına böyle bısey gelen var mı acaba?
Dnzdnz Busepnr1 benim makat çatlağım vardı bi doktora danışmıştım ora ile makat bölgesi arası bi kanal oluşmuş olabilir demişti kadın doğumcuya yönlendirmişti ama çatlakmıs benımki bi görünmeye çalışın wc de problem var mi yaparken ağrı kanama
Bitanecikoglum Hic bi bilgim yok ama hemoraid yada basur olabilirmi kanama varmı bence gecmezse bi doktoran görünün cünkü önemli yerlerde