Kızlar oğlum 6+5 günlük. Şimdiye kadar anne sütü aldı sadece. Ana artık sütüm eskisi kadar yok mama ile desteklemek gerekiyor. Hatta geçen akşam sütüm hiç gelmedi. Koşa koşa gidip mama aldım. Hipp Combiotic 2. Sanırım tadını beğenmedi beyefendi. Ne kaşıkla ne biberonla veremiyorum. Tükürerek geri çıkarıyor. Tadı güzel mama var mıdır? Hepsini deneyerek bulmakta tahmin edersiniz ki baya maliyetli. (Hipp ‘i 75 liraya aldım çünkü ve şuan çöpe gideceği tarihi bekliyor 😕)