Gocicim NiDaAli_o daha yeni cekildi carsamba sonucu gosterices buyumesse kaybolursa sikinti yoktur heralde insallah bakalim daha bilmiorum hicbisi sadece ole caresizce soruom
NiDaAli_o Gocicim canm benm Allah dermansız dert vermesin imtihan dünyası.. evlatla imtihan çok çok zor gerçekten ama şu an bişey yok ama olsa bile dermanı var hamdolsun hiç üzülme💜
EsrasH Benim kızımda da dogumdN sonra bir süre kuvezde kaldı kivezte başı sıvı toparladı ve sant taktılar şuan da şanslıyız
NiDaAli_o Anna04 teşekkür ederm çok şükür iyi 4 yaşına girecek nerdeyse. Senelik kontrole gidiyoruz. Sadece kontrolü oluyor büyüyor mu diye 🥰
Anna04 NiDaAli_o gelmiş geçmiş olsun. Maşallah allahım sağlıklıca büyütmenizi nasip etsin.güzel günlerini görün. Endoskopik yöntemden memnun kaldınız kı peki birde doktorunuzu öğrenebilir miyim? Nasıl bir süreç
NiDaAli_o Anna04 sizin bebeğinizde de mi beyninde kist var acaba. Benm bebeğime müdahele olmadı hamdolsun