NiDaAli_o Aryaaydin90 bnmdw aynı dönemde görülmüştü. Doktor kendi kendine yok olur filan dedimi. Çoğu su keseleri yok oluyormuş bizm olmadı ama sıkıntı da yok şu anlık takipte Allaha emanetler yavrular.. bizimki 20mm civarıydı sol ventrikül de
Kaansmommy Aryaaydin90 kist in adını ve sıvının kaç ml oldupu söylemediler ama şuan öyle cok kötü durumda değil
NiDaAli_o Kaansmommy öyle mii. Sizin de sıvı birikimi mi peki kaç mm biliyormusunuz ve nerde olduğunu
NiDaAli_o Kaansmommy anladım canım zararsız demekki neden erkenden fizik tedavi onu anlamadım bize bile 29 aylığız ve bariz belli sağlam basmıyor yere afallayarak yürüyor ama yine de fizik tedavi uygulanmıyor 3 yaşına kadar toparlar dedi ler
Kaansmommy NiDaAli_o canım aslında bence ihtiyaç var biz başlayalı 2 hafta oluyo iki hafta bile farketti çocukta zeynep kamil takipli bizimki
Mom081 NiDaAli_o benim bebegimin anne karninda 2 tane kisti vardi ama gecti ilerleyen haftalarinda sizin gecmedimi
NiDaAli_o Mom081 yok canm geçmişse geçmiştir benim hiç geçmemişti hatta aksine benim 30. Aydan sora filan çıkmıştı