Arkadaşlar merhaba kızım 2,5 aylık emzik almıyor bir türlü düz ve damak emzikten aldım denedim ama yok fırlatıyor geri , işe başlamadan alıştırmam gerek şu an memede uyuyor ben şikayetçi değilim ama ben işe başlayınca zor olur uykuya dalması için emzik kolay diyorlar , deneyimleriniZi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏼