GGmerve Bebegim 52 günlük yaklaşık 2 haftadir gunde bir defa mama veriyorm kizlar. Neden diye sorarsanuz cok emiyor. Sütümde okadar cok degil bazen uyumayip hep emmek istedigi zaman göğsümde sut kalmıyor ve agliyor ozaman veriyorm. Ama bana verme meme reddi yaşarsın diyorlar. Siz veriyormusunuz. Bu arada bebelac veriyorum.
Minnaktospik GGmerve veriyorum canim oglum 4 aylik. Biberona alistigi icin memeden de ayni hizda sut gelsin istiyor yaklasik 1 aydir artik memeyi eskisi gibi tutmuyor malesef 😏 ama benm sutumde ona yaramıyor kilo alimi filan yavaslayinca mama agirlikli gitmeye basladik bende baslarda 2 kez veriyordum sadece
Niddy GGmerve benimkide 52 günlük aynı senin gibi yetmediginde gunde 120 ml i gecmiyo takviye yapiyorum aptamil. Banada meme reddi yapar diyo herkes ama olmadi oyle bisey cok şükür
Huysuzpanda-arven GGmerve bende dun basladım canm doltor verdı gunde 2 kez 60 ml aptamıl lullanıyoz ozel bı sebebı yok doktor hergangı bırını alın dedi eşimde onu almıas. Doymadığını hıssedıyorsan verceksın tabı
GGmerve Minnaktospik banada diyorlar sütun yaramiyor flan. Bende gunde bir bazwn gunde 2 flan oluyot bazenxe hic vermiyorm. 6 aya kadar ilerleseydik ek gida gecicektik
Efy Eğer sütünüz yetmiyorsa verebilirsiniz ben o şekilde 7 ay emzirebildim ama ben günde 3 4 kere mama veriyordum sütüm azdı bebeğinizin aç kalmasındanda mama vermeniz daha iyi
GGmerve Efy surekli emiyot ya bi bakiyom göğsüm bos ben bile sıkıyorum zorla sut çıkıyor. Zavalli kizim nsl emsin.
Minnaktospik GGmerve 4 aya kadar anca gelebildik canim yani onlarin sagligi herseyden onemli sut yoksa yada yaramiyorsa yapabilecegmz bisi yok malesef 😏
senceumrumdam1 Canım ben çoğunluk olarak kendi sütümden sağıp veriyorum biberona alıştığı için memedende aynı hızı bekliyor ama yinede emiyor oda ağlayarak yani ağlayarakta olsa çabalıyor Mamayıda 2 kez veriyorum ben keçi sütü veriyorum mama olarak
Dkk Koza biberon nasıl tutulmalı nasıl verilmeli ? 14 günlük çiçeği burnundaanneyim de bilmiyorum , geceleri gündüzden sağdığım sütümü veriyorum mecburen biberonla
Benanin_Annesi Bende veriyorum gün içerisinde aynı sizler gibi sütüm yetmediğini düşünüyorum ,bazen elimle sağıyorum yine gelmiyo çocuk neyi çeksin Bence biberon ucu çok hızlı olduğu için memedende aynı hızı bekliyo gelmeyincede meme reddi yaşıyo bana kalırsa
GGmerve Benanin_Annesi kesinlikle bazen memete sut hizli geliyor azalinca ağlıyor emmiyor zorla emziriyorim.
Koza Dkk hayırlı olsun :) neden eds yöntemi ile vermiyorsunuz sütünüzu? Veya kap ile? Biberon için ucu memeye en yakın olanı tercih etmeniz gerekiyor aslinda. Ama önemli olan ucu (meme) kısmının dolu olmaması gerekiyor yarım şekilde yani yere paralel şekilde tutun biberonu ki bu sayede biberonu emerek beslenir
Koza GGmerve hangi biberon markasını kullanıyorsunuz? Memeye en yakın şekilde olanı kullaniyorsaniz daha iyi elbette. Biberonu dik konumda ucu(meme kısmı) dolu olacak şekilde vermeyin. Içini yarım tutun bu sayede bebeğiniz onu emerek beslenmeyi öğrenir
Dkk Koza dediğiniz yöntemlere bile hakim değilim🙈 Philips avent almıştım biberon. bir de tomme tipe marka var . Siz hangi markayı tavsiye edersiniz ?