DamlaG Tanıdığınız bir doktor varsa arayıp sormanız gerekiyor şimdi bilmiyorum yenidoğan için bizim kullandığımız kremler kullanılır mı yoksa krem ismi vermek kolay (Araştırıp kullanmanızı tavsiye ederim fito ve anestol krem vermişti doktorumuz ,bu kremlerden önce ılık suda biraz oturtturun yani orasına değsin daha sonra kremi her alt değiştirmede sürün çok geçmiş olsun) Dr.onayi alarak kullanırsanız içiniz hem rahat olur hemde işe yarar.Gecmis olsun