Serimzrk canım bizde 53 günlüğüz akşamları en gec 10-10:45 arası uyuyor yanı buzamana kadar hep oyleydı :d inş bozulmaz bir daha 1,5 emmeye kalkıyo sonra birdaha 4,5 da sonra 6,5 sonrada 9 da uyanıyor bir saat ayakta kalıp tekrar uyuyor. Geceleri bu şekilde otutturdukta gündüzler oturmadı bazı gündüzler çok uyuyp bazen gıc uyumuyo ama ben uyutmuyprum hiç kendi uykusu gelince bir bakıyprum uyumuş gecede 9 dan sonra emziriyorum işte nezaman emzirirsem uyuyo oyle kendiliğindrn dalıyor