Kumsal-1034 Meryemela72 kesinlikle awent öneriyorum anne göğsüne en yakın ben kızım doğduğundan beri kullanıyorum meme reddi yaşamadık
Meftunbade Ben şok ta satılıyor nün un biberonunu aldım antikolic çok iyi gaz sorunumuz nerdeyse yarilandi
Neib Meryemela72 biz avent kullanıyoruz çok memnunum ama doktorumuz mama takviyesine başlayınca beni emmeyi bıraktı biberondan mı yoksa mamadan mı bilemiyorum🤷🏻♀️