elfhuma19 Kızlar kızım 17 aylık olucak yaşından beri yürüyor sıkıntı yok ama bu ara ayak ucuna basarak yürüyor bazen kaç kere göstermeye çalışsamda bir süre sonra tekrarlıyor ne yapmalıyım yaşayan oldumu bu durumu