Selam güzel anneler dün aksam eşim işten gekdikten sonra tost istedi yaptm o sirada sanırım azcik duman oldu mutfakta uzun süre öksürdüm sabah kalktm çok şükür ki öksürük olmadi ama bogazimda biraz yanma var gibi belkide piskolojik belkide bogazimi tahriş ettim sizce ne yapmalym çok şükür etes vs biseyim yok ama 😥😥😥