merhaba benimki 2 ay 3 günlük oglusum gece 1 gibi uyur sabah 7-8 gibi uyanır arada 2 kere falan da emmek için uyanıyor. agulamaya başladı elini keşfetmeye başladı. gece emme sesleri geliyor bir bakıyorum baş parmağını emiyor 🤣 hemen emziriyorum 😁 ama tirnagi kisayken bile yüzünü çiziyor elini gözüne sokmaya çalışıyor o yüzden sadece kontrolüm altında eldiveni çıkarıyorum sizlerde durumlar nasıl