Gksuu bizimki tam 13 aylık şu an. Sabah 11 gibi kahvaltısını yapar 2 gibi mutlaka biraZ yoğurt ya da meyve yer ekmek kemirir yanında 🥰 Gün içinde görümcem bakıyor onlar ne yerse bebeğim de oturup yiyor ekstra olarak sonra aksam yemeği olarak bi çorba ya da bşz ne yersek yiyebileceği bişeyse o gece de uyumadan bi süt içer 🥰