Kzkmntly 4 aylık hala daha tepki yok yani anlamlı tepki yok her sese bakıyor adı olsa da olmasada zamanla adıyla seslene seslene koşullanarak öğrenecek. Sizin için daha çok erken ama tabikide adıyla hitap edin.