Kızlar merhabaaaa🐥 , 5 ay 7 günlük oğlum var , her yemek yememizde resmen mırıldanıyor , yemek istiyor , gözlerime bakıyor görseniz 🙈🙈 doktorumuz geçen hafta tadım yapabilirsiniz , bende bugün salatalık verdim emdi , çok seviyor , çok istiyor , 6. Ayına girmeden başlamayayım diyorum ama dayanamıyorum da böyle görünce , ne yapacağımı bilemedim 🤷🏻♀️