Kdrsmsgkcbs 2 yaş altına maske zorunlu mu? 3 büyük şehirde maske zorunluluğu getirildi ama 2 yaş altına maske için boğulma riski oluşturmuyor mu?
morsevenfilolog Kdrsmsgkcbs Uzmanlar 2 yaş altına maske önermiyorlar. Ben kızımda kullanmıyorum. Daha iyi bilgisi olan vardır belki. 🌸
Tuba Kdrsmsgkcbs Türkiyede nasıl bilmiyorum ama almanyada doktorlar 6 yaş öncesine maske önermiyor çocuklara
Kdrsmsgkcbs morsevenfilolog daha önce ben de oğlumda kullanmıyordum 1 yaşında ama zorunlu hale geldi ya
Rengin Kdrsmsgkcbs yazılmaz el kadar cocuklara ya yazıyorsa da yazsin. 2 yas alti için riskli. Bana gore 7 8 yasina kadar bile riskli ben nefes alamıyorum cocuk nasil alsin 🤷♀️
morsevenfilolog Kdrsmsgkcbs Vallahi ben bir kere takmayı denedim kızıma. Ama daha lastiği tek kulağına geçirdiğim anda tuttu attı. Ceza yazacak olan varsa, gelsin takmayı denesin. Ondan sonra ceza yazsın.
MarlaSinger Oğlum 9 aylık dün yürüdük takmadım çok küçükler zaten tutmazlar maskeyi. Kıızm 2,5 yaşında ona takıyoruz
Mucize_istiyorum22 Kdrsmsgkcbs şuan oğlum 23 aylık ben marttan beri takıyorum ozamnlar 19 aylikti ben takınca oğlumda biliyor anlıyor takilacagini hatta bazen unutuyorum o bana hatırlatıyor macık macık (maske demek ıstiyor)diye😍😍
Arven10 Kdrsmsgkcbs benim kızım maskesiz çıkmıyor anne maskeyi unutma diyor ama dışarıda çok sıcak oldu diye çıkarıyor takmıyor yeniden 🤷♀️
Yigitahmedim Kdrsmsgkcbs oğlum 21 aylık bem takmıyorum zaten çocuk takmaz kışın atkı takıyordum onu bile istemiyordu çocuk görümcem hemşire o da takma dedi ona.. sen takarsan onu korumuş olursun dedi zaten zorda kalmadıkça dışarı çıkmıyoruz
renkliruya 10 gün önce uçakla seyahat ettik oğluma maske takmadım.. bebek arabasının önüne taktığım yağmurluğu kullandım yolda ama havaalanında ve uçakta maskesizdi..kimsede bişey demedi..23 aylık..
NrYlmzTsr 2 yas oncesi cocuklariniza zaten maske takmayin lutfen. Hatta 5,6 yasa kadar ama. Bizim gibi onlar nefes alip veremez, maske icerisinde ayni havayi solumalari onlara zarar verir.
NrYlmzTsr Mucize_istiyorum22 gayet dik kafalıyım diyorsaniz tabi sorun yok 😊 zararli olan birseyi yapmaya diretmek nedir anlamadim.