Nkahramanatas Kızlar merhaba doğumdan sonra afedersiniz anüsüm o kadar çok acıyor ki hemoroid de olmadım ama sürekli sızlıyor tuvalete gittiğimde ve sonrasında çok acıyor zor oturuyorum başına gelen var mı ne yapsam geçer doktora gitmeye çekiniyorum
Prensannesi08 Nkahramanatas aynılarını yaşadım tuvalet kabusumdu resmen sıvı ye bi müddet sonra zaten geçiyo kendiliğinden canım katı yememeye çalış
Baharim Nkahramanatas bendede oldu canım o normal dogumda cok ıkınmadan oluyor tuvalete gıtmek ıstemıyodum o derece ama bol su ve sulu yemek ile bır haftda gecıor kabızlık da yapıor dogum o da baya ugrastırmıstı benı
Ahmedinannesi Nkahramanatas ahh neler çektim ben o acı yüzünden😫bol bol sıvı ve lifli gıdalar tüket.çokça sıvı aldığın sürece katı yesende kabız olmuyorsun hatta ne kadar yersen o kadar iyi hemen tuvalete çıkıyorsun.Ben korkumdan çok az yiyordum ama yediklerim bağırsaklarımı doldurmadığından tuvalet ihtiyacı duymuyordum öyle oluncada kabız oluyorsun.O yüzden yemekten çekinme bol sıvı tüket yeter.Geçiyor iki üç haftaya🤗
Ahmedinannesi Nkahramanatas bir de tuvalete girmeden önce iki tane parol içiyordum çok ağrım olmasın diye doktorum sütüm için sakıncası olmadığını söylemişti aynı anda 2 tane içmemi de kendisi tavsiye etti hafif bir ağrı kesici olduğu için..