Ayda 500-1500 gr alması normal. Benim kızım ilk ay sadece doğumdan sonra kaybettiği kiloyu geri alabildi. 2. ayında 1200 gr aldı. Burada yaptığınız kıyaslamalar insanı psikolojik olarak etkiliyor, acaba benim bebeğim de küçük mü zayıf mı doymuyor mu diye. Yapmayın. Doktorunuza danışın. Sağlıklı mı ayda yeterli kilo almış mı, tamam. Gerisini dert etmeyin.