Marjinal_Anne2 Merhabalar iki aylık 4günğz gündüz hiç uyumuyor ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️ bas bas bağırıyor 🤦🏼♀️ Sizinde öyle olan var mı
_Busra_ Marjinal_Anne2 benimde iki aylık kundak yapıp öyle uyutuyorum kollarını hareket ettiremeyince kollardan korkmuyor daha uzun uyuyor.Birde düzen bekleme ondan daha küçük bi günü bir gününü tutmaz biraz daha büyüyünce uykusu daha iyi oturur gündüz oynar yorulur uyur
alibeyannesi Ilknurcinar biyerde dinlemistim 30 dk uyuyan bebek sur3si ıyimis ama uyanınca hemen almamak uyuması için uğraşmak gerekiyormus ki bi 30 dk daha uyuması icin
Marjinal_Anne2 _Busra_ çok haklısınız ama kundağım hiç sevmedi bizimki şimdi yapsam da rahatsız olur ona uyanır bu sefer😥
Marjinal_Anne2 alibeyannesi aslında almamaya çalışıyorum ama bas bas bağırıyor 🤦🏼♀️ Ona cözüm bulamadım
alibeyannesi Marjinal_Anne2 almak degil de pis pislamak beşiğini sallamak emzik tekrar uykuya dalmasını sağlamaya calisabilirsin