Merhaba arkadaşlar kızım beşinci ayını yeni doldurdu doktorumuz yavaş yavaş ek gıdaya başlaya bilirsiniz dedi işe başlayacağım içinde kendim ilk başlamak istedim, şimdi ilk olarak armut ve yoğurt denedik başka hangi meyveler ile başlamamız gerekir ufak oldugu için sebzelere geçmeyi düşünmüyorum bu ay meyveler ile devam etmeyi planlıyorum sizin verdiğiniz meyveler neler acaba ?