Kızım 6 aylık oldu 6 ay 4 günlüğüz 6 ay anne sütü aldı. Ek gıdaya başladık. Sizler nasıl başladınız neler veriyorsunuz günde kaç öğün veriyorsunuz ek bişeyler veriyo musunuz ? Ben şöyle yapıyorum. Doktorumuz günde yarım kase şeklinde başlayın dedi. Yaptığım tariflerden yarım kase yapıyorum ya tek öğünde ya da bitiremeyince geri kalanını gece yatmadan önce veriyorum. Ek olarak bazı günler yoğurt veya meyve püresi veya suyu veriyorum. Mesela dün kayısı ve incir haşladım suyunu içirdim meyvelerini de püresinin içine kattım verdim. Sizler nasıl yapıyosunuz kahvaltı öğle falan gibi mi yoksa tek öğün şeklinde mi yapıyorsunuz ? Makarnavitma sayfasından yulaf ezmesi unu keçiboynuzu özü unu falan aldım ek gıdalarına onlardan da katıyorum.