Hanımlar benim 1 buçuk aylık kızım var. Ben, eşim ve anneler çırpmadan dolayı hijyen ve temizliğe çok dikkat ediyoruz fakat kayınvalidem bu konuda çok umursamaz. Rahat rahat çarşı da geziyor mağazalara giriyor. Kıyafet pazarına gidip alışveriş yapıyor hiç gezmemiş gibi kızıma yaklaşıyor eşim uyarıyor fakat dinlemiyor. Ben kızım için çok endişeleniyorum bebeklere covit zarar vermediğini söylüyorlar ama bilimsel bir veri yok. Sürekli karnım da korktuğum için tuhaf bir ağrı oluyor eşimin ailesi geldiğin de. Siz bu konu hakkım da neler düşünüyorsunuz kırmadan bu durumu nasıl halledebilirim