Merhaba anneler 🌼
biz de bebeğimle yavaş yavaş tadımlara başladık. Bugün ilk defa kabak tattık. Sanırım pek beğenmedi. O yüzden ne yapacağıma karar veremedim. Bebeğin beğenmediği gıdaları üç gün kuralına uyarak 2. 3. Gün tattırmaya devam ediyor musunuz? Yoksa diğer günler vermiyor musunuz?
Bebeğimin ek gıdalara ön yargısı olmasını istemiyorum😞 ne yapmalıyım 🌼🌼🌼