Lolipop model kullanıyoruz biz bnm oglumda 15 aylık olacak 1 aydır falan kullanıyoruz kalıpları büyük baya o yüzden ayak ölçümünü iyi yapın derim biz değiştirmek zorunda kaldık. Birde sandalet esnek baya ayağı tam sarmıyor ama oğlum güzel rahat yürüdügü için devam ediyoruz kullanmaya. Viccoda bide anka model var oda güzel