Selam anneler,
dün bebeğim altıncı aya girdi aşılarını yaptırdık saat 13:00 de ama akşam 18:00 de başladı huzursuzluk ve şimdiye kadar devam ediyor ateşi de çıktı calpol verdin takip ediyorum sizlerde nasıl oldu aşıdan sonra bu tarz sıkıntı yaşadınız mı o ağladıkça içim parçalanıyor. Bir de ek gıdaya geçtik kabakla başladık çatalla baya ezip verdim ama malesef çıkarıyor diliyle itiyor