MadCat Hayır calpol kullanmadık. Hiçbir ilaç kullanmadık. Sadece bir losyon verdi doktorumuz, onu ilk 3 gün 2 saatte, sonraki günler ⅘ saatte bir temas etmeden pipiye döktük. Çok çok kısa sürede iyileşti. Ağrısı da olmadı da ilk çişini yaparken biraz ağladı ama çabuk geçti. Bir de biz hareketli olduğumuz için tedirgin olduk ama gereksizmiş☺️