Gyyildiz Arkadaşlar ilk postumda l diye düşündüm ama ölçünce xl ye karar verdim🙈 diğer gönderiyi de düzenleyemediğim için tekrar açmam gerekti. 2. El temiz performans tayt varsa almak isterim.. sizler kaç kg iken kullandınız bu arada