Bebeğim anne sütü alıyo bazen dinlenemediğim uyumadığım günler oluyo sütüm azalıyo bende mama veriyorum gece uyumadan önce diğer aldığım mamanın biri açılınca 2 haftaydı süresi bitti çöpe attım ne olur olmaz diye hep mama bulunduruyorum evde bununda tarihi geçecek komşumuz buzluğa koy bozulmaz dedi doğru mudur sizce bozulur mu atmalı mıyım