BiciNanaMusi Oglum 19 aylık 2.dozumuzu vurulduk gecesi hafif ateş şişlik ve ağrı yaptı ertesi günü böyle kabardı ve kızardı acaba bu normal mi bu şekilde olan varmı 🤕😔 [url=https://hizliresim.com/QccIpx][img]https://i.hizliresim.com/QccIpx.jpg[/img][/url]
katmerliana Bizde böyle olmadi canım istersen . Istersen aile hekiminizin hemşiresine bi danışın ben sıkıntı olduğunda ona foto atıyorum yardımcı oluyor
BiciNanaMusi katmerliana ilk doz da bizde de olmadı böyle bisey şimdi aradım telefonu verdi attım fotoyu böyle olmaması gerekir dedi uzman doktora danışmış normalmiş ama hafta sonuna kadar geçmezse götür dedi bu zamanda da allah kimseyi düşürmesin hastanelere ya of sıkıntı bastı 😔
katmerliana BiciNanaMusi inş geçer canım bizim hiç bir dozda böyle olmadi nimenrix de mi bexsorada mi oldu sizin ?