Kizim 23 aylık bir yere çıkmıyoruz ama malum baba çalıştığı için bir şekilde dışarı ile temas var. Kızımda 3 4 gündür ishal başladı hastaneye gitmek istemedim genelde zaten maflor veriyorlar maflor aldık eczaneyle konuşup eczaneci 3 gün de etkilemezse götürün dedi bugün 3. Günü ve yine aşırı koku ve ishal şekli renk desen sapsarı. Ve bugün az az iştahsızlık da başladı randevu aldım götürcez öğleden sonraya. Çok korkuyorum korona falan olur diye nefesim daralıyor gözlerim doluyor aklıma geldikçe. Rotayı eliyorum çünkü 2bucuk yokkken geçirmişti bir daha olur mu hoş onuda bilmiyorum da. Bu belirtiler korona da var mi