4 ay 20 günlüğüz. Uykuya yatırdığım anda ağlamaya hatta çıldırmış gibi ağlamaya başlıyor hiç bi şey çözüm olmadı emzik, rahatlatıcı müzikler, kundak. Artık sinirlerim çok yıprandı susturamıyorum ayakta sallanmayı sevmiyor mecbur hamağa yatırıyorum. Babası olmadığı için de battaniye ile de sallayamıyorum. Ağlaya ağlaya uyuyor. Kucakta asla susmuyor. Bu durumu yaşayıpta çözüm bulan var mı? Bende ağlıyorum😢