Elifffyvz- Aslihan03- bende var enox ama bi kutu tam dolu değil içinden bi kaç tane kullanılmış işinizi görür mü
Papatyaseverr Aslihan03- hala tedavüle gelmemiş mi Üzüldüm bu ilaçlar umarım en kısa sürede piyasaya sürülür 6 binlik kullanıyorum ve azaldı ilacım ne yapacağım bilmiyorum çok zor
Elifffyvz- Aslihan03- eşim çalışıyo da bn de bebekle çıkamıyorum o yüzden anca Pazartesi kargoya vereblrz diyorum
Aslihan03- Papatyaseverr Ne yazikkiii yok . :( Enox oksopar hiç birini bulamıyoruz . O kadar zor ki ne yapacağımızı şaşırdık .
Aslihan03- Ne yazikkiii yok . :( Enox oksopar hiç birini bulamıyoruz . O kadar zor ki ne yapacağımızı şaşırdık .
Papatyaseverr Aslihan03- ben üretici firmayla görüştüm oradan alacağım internetten araştırıp bir görüşün isterseniz