Arkadaşlar merhaba; doğumumun üzerinden 33 gün geçti. Ama hala çeşitli sıkıntılarım var. Spinal sezaryen oldum. İğne girişinde sıkıntı yaşadı doktor. 3-4 kez iğne denedi olmadı. Tam genele çevirelim derken son kez denediği iğne tuttu. Eve geldiğimde bacaklarımda aşırı ödem vardı şükür 4-5 güne indi. Ama hala yürürken eskisi gibi yürüyemiyorum. Hala paytak paytak yürüyorum hamile gibi. Bir de özellikle sağ bacağımda çekme gibi bir ağrı var ve sanki hala tam hissetmiyorum. Bir de gece dönerken falan çok zorlanıyorum bacağım ve vajina kemiklerim ağrıyor. Bu sabah mesela yan yatarak uyandım sırt üstüne kendi başıma dönemedim eşim yardım etti. Neden böyle oldu acaba ya, iğne vurulmaya çalışılırken yanlış bir yere vurulup kalıcı bir sorun mu oluştu diye korkuyorum. Bir size sormak istedim. Normalde doğumdan sonraki ikinci ay kontrole gel dedi doktorum ama tabi bu sıkıntılar devam ederse daha erken gideceğim. Akşamları da hala ince ince bel ağrım devam ediyor. Spinalden sonra böyle sıkıntılar yaşayan oldu mu?