Poncik77 Kızımın 1 haftalık kontrolünde verdi doktorumuz, 9.günü kullanmaya başladık. Ben farkedene kadar 3 gece ayakta bekledik çaresizce. Ağlama krizleri geçsin yavrumun, tuvaletini yapsın gazını çıkarsın diye. Bu sırada her gün çaresizce farklı doktora gittik. Halbuki her emmede gazını çıkaran ve mışıl mışıl uyuyan bir bebekti 1 gecede her şey değişti. Dün kullanmadım, gece ağlama sadece 1 saat oldu, o da kriz şeklinde değil. Biriki gün gözlemleyeceğim. Tuvaleti normale dönecek gibi. Ek olarak maflor kullanıyoruz(başka doktorun gaz ilacı vermemek için verdiği damla. Maflorun bi etkisini henüz gözlemlemedim.