Merhabalar arkadaşlar bebeğim 13 aylık. Yaklaşık 7nci aydan itibaren ara ara seyrek şekilde blw yönetimini denedim. Şimdide 10gün dür sürekli deniyorum. Ama yemiyor oyun haline getiriyor devamlı üc dört kez ısırıyor o kadar… Ben vermeye calışıyorum benden de yemiyor. Yani ac geziyor dieblrim. Şükür emziriyorum halen ama doymuyodur die cok tedirginim. Yani yavaş yavaş yemeye başlar öğrenir mi? Sizler nasıl yapıyorsunuz?