emelygt Merhaba arkadaşlar dört buçuk aylık bebeğim var doğduğu günden itibaren burnu tıkalı kullanmadığım yapmadığım şey kalmadı ama bir türlü açılmadı bir sürü doktor değiştirdim en son gittiğim doktor araştırm hastanesine sevk etti burnuna kamera ile bakılıp teşhis koyulmasinin daha iyi olacağını söyledi ne yapmalıyım başına gelen yaşayan var mi zor bir işlem mi bebeğime zararı olur mu nasıl yapıyorlar veya yaptırmalmiym yardımcı olur musunuz lütfen😔