Öncelikle çok geçmiş olsun 🤲 bende de yüksek tansiyon vardı doktor bunun çok tehlikeli olduğunu söyledi mesela bende gebelik zehirlenmesine yol açıyormuş yüksek tansiyon benim doktorum fark etti bebeğime giden kan akışı yavaştı oda tansiyon çıktı sebebi 37 girdim hemen acil sezaryenle alındı bebeğim çok şükür küveze falan da girmedi inşallah ablanız sağ salim çıkar bebişine kavuşur inşallah 🤲🤲doktoru sebebini söylememiş mi peki neden olmuş