Mrb. Benim oğlum 10 aylık bu 4 gündür günlük idrar miktarı baya azaldı. Söyle söyleyeyim dün akşam saat 9 da bezi degistirdim bu sabah saat 9 kadar açtım bezi 2 yada 3 defa yapmış gibi idi.
Bu konu hakkında bilgisi olan var mi? Duruma gore doktora gideceğim zaten.