Merhaba,kızım 10 aylık. Yaklaşık 1-2 haftadır özellikle uyuturken (büyük ihtimalle başka yapacak bir sey olmadıgı icin) parmagını ağzına sokup öğürüyor. Bunu defalarca yapıyor. Dikkati dağılsın diye eline bir şey veriyorum tutup uyusun diye atıp yine yapıyor. Ellerini tutmama da izin vermiyor. Elini çekip tekrar tekrar bu da inada dönüşüyor. Sizde oldu mu böyle bir şey? Ne yapmam gerekir?