Arkadaşlar merhaba öncelikle 13 aylık bir kızım var çok Hareketli doğdugundan beri Hiç oturmayı bilmiyor sadece uyuduğunda dinleniyor ve bizimle birlikte sofraya oturmuyor bu alışkanlığı kazandıramadım ilerde de böyle olur mu bilmiyorum bir yer sofrasında otururken o başımızda geziyor bir lokma yiyip kalkıyor nasıl düzeltebilirim bizimle birlikte oturmasını nasıl sağlarım iştah problemi de var ama genelde oturmayı sevmiyor sıkılıp kalkıyor anca ona özel önüne oyuncaklarını katıyorum yada ayakkabısını o giymeye çalışıyor o arada oturuyor ve bende yediriyorum başka türlü mümkün değil